In de zomer van 2024 hebben wij een klanttevredenheidsonderzoek uitgevoerd.
Van de aangeschreven abonnees heeft ruim 15% de vragen ingevuld.
Graag willen we hier de uitkomsten met u delen.
Onder de respondenten is 80% al meer dan vijf jaar lid van de Monumentenwacht in Fryslân. 7% is afgelopen jaar lid geworden.
De panden en objecten waarmee de respondenten lid zijn bij de Monumentenwacht in Fryslân zijn een mooie afspiegeling van ons abonnees bestand.
En ook categorieën monumenten vertegenwoordigen de wijze waarop ons abonneebestand is opgebouwd.
De meeste respondenten hebben in de afgelopen twee jaar nog contact met de Monumentenwacht gehad. En ruim 50% van de respondenten wenst ook dat dit minimaal eens in de twee jaar blijft gebeuren.
Opvallend is dat meerdere respondenten vragen om regelmatige nieuwsbrieven, onder andere met informatie over subsidies of lijsten met deskundige aannemers in de regio.
Ook vragen een aantal respondenten om aanvullende dienstverlening: als begeleiding bij subsidieaanvragen of het opstellen van meerjarenonderhoudsplannen en advies in toekomstbestendig (en duurzamer) maken van het monument.
Gemiddeld wordt onze dienstverlening met een 4,04 uit 5 beoordeeld.
Wij danken u hartelijk voor het gestelde vertrouwen in onze organisatie.
Ook bedankt voor de respondenten die een tip of suggestie hebben achtergelaten. Zo kunnen wij onze dienstverlening verbeteren! Waar mogelijk zullen wij dan ook proberen dit door te voeren.
Wilt u meer weten? Of heeft u behoefte aan een gesprek?
Neem dan contact met ons op: info@monumentenwachtfryslan.nl
Wij zijn voornemens in 2026 opnieuw een tevredenheidsenquête uit te voeren, zodat wij ook de voortgang kunnen monitoren.